פסטיבל פרא בגולן

download

פסטיבל פרא בגולן

9-10.4.23, חוה"מ פסח, ברחבי רמת הגולן

בפסח הזה עולים צפונה ומגלים את הטבע הפראי של הגולן – חגיגה עם המון טיולים, מוזיקה ופעילויות לכל המשפחה!

הגולן שופע מרחבי טבע פתוחים, נדירים ופראיים שכמעט אי אפשר למצוא בישראל הצפופה. הוא מלא בנחלים זורמים וחיות בר שאנשים מגיעים לראות מכל העולם. לכן חשוב שנמשיך לשמור עליו כמו שהוא – ירוק, פתוח ופורח.

אז מה מחכה לכם בפסטיבל פרא בגולן?

💚 שפע של טיולים מודרכים ללא תשלום
מיטב הטיולים מהיפים באזור. בכל טיול תפגשו במדריכי החברה להגנת הטבע ותיהנו ממסלול קליל עם הדרכה חוויתית. נקודות היציאה למסלולים יהיו פזורים בעשרה מוקדים ברחבי רמת הגולן. במוקדים אלו יתקיימו גם עמדות הסברה והפעלה למשפחות.

 

💚 טיולי בוטיק לאתרי הטבע הכי יפים ופראיים בגולן (בתשלום)
בואו להכיר את הטבע הפראי של הגולן הכי קרוב שאפשר, עם מיטב המדריכים המומחים של החברה להגנת הטבע.יחד נצלול עמוק לנחלי הגולן, נגיע לשמיים עם פעילויות אסטרונומיה, נחזור אחורה בזמן בין שרידים קדומים ונגלה את החיים הנסתרים של חיות הבר והציפורים בגולן.
הטיולים יתקימו בכל רחבי רמת הגולן, משעות הבוקר המוקדמות ועד הלילה.

💚 מתחמי מוזיקה חיה
אגדה חיה עם שחר אבן צור והדג נחש מגיעים לגולן!

💚 ספוקן וורד
ערבי השירה המדוברת מתקיימים בכל הארץ, ובפסח הזה – עולים לגולן.
משוררים ומשוררות יעלו אחד אחרי השניה לסלאם מכובד כמו שצריך. בואו לערב בועט, שנון ונוגע על הקשר שלנו עם הטבע הפראי בגולן!

💚 טבע על הבר
מפגש אחד על אחד, שכולו טבע, על כוס יין באחד המקומות הכי יפים בגולן! ממש על הבר, בזמן שאתם שותים, תוכלו להכיר את הטבע הפראי של הגולן הכי קרוב שאפשר, עם מיטב המומחים ואנשי המקצוע של החברה להגנת הטבע. מפגש של טעימת יינות והרצאה מרתקת על האיומים על חיות הבר הנדירות בגולן

לפרטים והרשמה באתר הפסטיבל :

https://www.teva.org.il/field-school/golan-wild

דילוג לתוכן